Thursday 17 October 2013

Orang baru

-Assalamualaikum-


  Haaaa! actually ni first time aku terlibat dalam dunia blogger. Huhh, rupa-rupanya best jugak main benda ni. Untuk pengetahuan korang, dah lama aku usha-usha blog orang lain. baca entri diorang. kira stalk jugak la. eh? haha. By the way, memang blog diorang cun dan gempak lah.
  
  Ada doodles, header cantik, ada lagu dan macam-macam lagi. Bagi aku la kan, orang yang suka melibatkan diri dalam dunia blogger ni boleh dikatakan bagus la. Sebab apa? yaaa. Antaranya kalau la diorang ni candidates UPSR,SPM dan SPM sekali gus dapat improve diorang punya bahasa dan dapat menulis dengan baik dalam exam. kan kan kan?

 Baik lah, kembali kepada topik kita yang asal. Orang Baru. bukan bermaksud aku ni baru lahir or orang asing. haaaa, makna dia aku ni baru lagi dalam dunia blogger. So, there is too lot things i need to explore. Opss. Aku malas je nak speaking. takut ada kawan-kawan yang tak faham. Hahaha *evil laugh*. 

 Aku ada jugak search dekat "Google" tips-tips nak buat Blog kita jadi cun melecun macam Neelofa. Alhamdulillah, setakat ni boleh la jugak follow dari semasa ke semasa. Benda ni perlukan masa jugak kann. Cuba korang bayangkan, aku nak edit background dan header pun ambik masa 2-5 jam. Mungkin nampak tipu, tapi itu lah kenyataannya. so sad kan. huk huk huk.
  
 Biasanya, aku cuba ambik tips-tips yang berguna dari blogger terkenal seperti Lyssa and so on. Bila aku bukak blog diorang kali pertama, memang tergamam tak terkata. Cun, comel, kemas, menarik, hebat dan banyak lagi. Haha. Memang patut la followers dia berpuluh-puluh ribu. Tuan empunya pun apa kurangnya, cantik dan manis lagi. Ehem-ehem *control-control*

 Okay la, maybe ni entri untuk kali ini. korang jangan lupa follow aku dari semasa ke semasa yaa? check it out :-) x

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images