Thursday 28 November 2013

Merdeka! Merdeka!



 Assalamualaikum semua! yeay. setelah sekian lama aku berperang di dalam dewan peperiksaan, akhirnya pada hari ni aku bebas daripada SPM. hahaha. seronok gila weh. dah lama aku tunggu tibanya hari ni. alhamdulillah paper Biologi tadi dapat buat dengan baik :D

 Masa kat sekolah tadi, sebelum balik. bukan main lagi aku dengan kawan-kawan bersorak. petang tadi hujan. maklum la, sekarang kan musim hujan. hehe. memang tadi happy gila la, siap tekan hon motor lagi. kitaorang balik dalam hujan lebat kot. sejukkkkkk.

 Masa sampai kat rumah ayah aku cakap "Hmm, tak pakai dah baju putih dengan seluar hijau nanti" masa tu terasa jugak la sedih. bayangkan la, dah 5 tahun pakai uniform sekolah. siapa yang tak rindu kan. Tapi maybe aku pakai jugak kot seluar tu nanti, pakai nanti nak pergi kebun ke. hahaha.

 Ramai kawan-kawan aku yang cakap nak kerja lah sebab nak kumpul duit. maybe aku pun nak kerja jugak dalam masa yang terdekat ni. bila dapat duit gaji, boleh la shopping baju seluar nanti. Kata diorang, lepas SPM ni jugak la nak Qada tidur ke apa. hehe. macam-macam la diorang ni.

 Hmm, maybe waktu cuti ni aku nak pergi GYM kot. nak sambung worked out yang sudah tergendala buat masa yang lama. hehehe. nak build balik otot-otot ni jadi macam Aaron Aziz. Masa cuti ni jugak maybe aku akan pergi holiday dengan family. mintak mintak la tempat holiday kali ni best dari sebelum ni :D

 Okay la, tu jela aku nak cakap sebenarnya. haha. nanti jumpa pulak ye korang. Bye-bye ;)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images