Friday 29 November 2013

Camera Baru

 Assalamualaikum semua, hehe. berjumpa pulak kita untuk entri aku yang terbaru ini. well, okay meh aku nak cite sikit. Semalam, kakak aku dari KL balik kat kampung. Bila dia sampai tu, dia suruh aku ambil beg dekat belakang kereta. Aku tengok dia bawak balik DSLR Nikon. ada dua semua. tapi model je yang berbeza. Dia kata satu lagi tu kakak aku yang sorang lagi punya.
 Masa aku tengah selongkar satu demi satu DSLR, ayah aku pun tanya. nak DSLR ke nak Handset. aku pun berfikir lama jugak lah. hehehe. lepas tu, abang dan kakak aku kata better ambik DSLR dari handset. kalau masuk universiti nanti, boleh la nak guna elaun untuk beli handset baru. betul jugak tu.
 Lepas tu, aku bagitahu emak yang aku nak DSLR macam kakak-kakak aku tu. Mula-mula dia tak bagi sebab dia dah janji nak beli handset baru. aku pun kata, buat masa ni tak payah beli lagi la. just pakai apa yang ada sekarang. dia pun kata takpe la, kira jadi la. haha. Dia kata aku nak model apa. aku kata nak Canon je pon dah okay. jeng jeng jeng. Ni gambar model tersebut :D
 Emak cakap, bila dah beli nanti jaga elok elok. jangan cuai, takut jatuh. haha. risau sangat emak ni kan, alolo. jangan risau. anak emak yang sorang ni memang menghargai barang yang diberi. Nanti maybe bila pergi KL baru ambik DSLR Canon ni. Tak sabar weh.
 Korang pon mesti ada jugak kan? yela, zaman kan dah berubah. tapi aku punya model biasa je. aku tahu korang punya lagi gempak kan :D

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images