Thursday 5 December 2013

Wahai Jodohku

Wahai jodohku di luar sana, 
aku tidak tahu siapakah gerangan kamu,
aku tidak tahu di manakah kamu,
aku tidak tahu apakah pekerjaan kamu,
aku tidak tahu segalanya tentang kamu

Wahai jodohku di luar sana,
mungkinkah kamu dekat denganku,
mungkinkah kamu jauh daripadaku,
mungkinkah kamu mengenaliku,
mungkinkah kamu kawan rapatku.

Wahai jodohku di luar sana,
bukan aku tidak berusaha mencarimu,
bukan aku tidak mahu mengenalimu,
tapi apakan dayaku,
aku hanya insan yang banyak kelemahan,
aku tidak mampu untuk mengatasi kehendakNYA. 

Wahai jodohku di luar sana,
walau siapapun kamu,
aku pasti kita akan bertemu jua suatu hari nanti, 
aku akan tetap menantimu dengan sabar, 
janji ALLAH itu pasti.

Wahai jodohku di luar sana,
doaku sentiasa mengiringimu,
berdoalah dan terus berdoa, 
agar kita bertemu dan bersatu jua nanti.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images