Saturday 18 January 2014

UMRAH

 Assalamualaikum, hari ni keluarga aku pergi hantar mak sedara dan keluarga dia kat airport Pengkalan Chepa. mereka sekeluarga bakal menunaikan umrah buat kali pertama kat sana. Tapi untung la kan ada peluang boleh menunaikan ibadat kat mekah. rezeki dari Allah kan :)
 Pukul 12.00 PM, kami sekeluarga bertolak ke Kota Bharu. Alhamdulillah perjalanan berjalan dengan lancar tanpa sebarang masalah. Lebih kurang setengah jam, sampai jugak kat rumah mak sedara. Rupa-rupanya dia dah belikan nasi bungkus untuk kitaorang. omnomnomnom.
 Lebih kurang pukul 1.30 PM, kami dah siap angkut dan susun beg dalam kereta. Lepas siap semuanya, kitaorang bertolak ke airport. Lebih kurang sejam lebih menunggu di airport, mak sedara aku dan keluarga dia akhirnya berlepas ke KLIA dengan selamat. Dia akan stay kat KL dua hari, lepas tu barulah pergi umrah.
                       
 InsyaAllah, semoga mendapat ibadat yang mabrur dan diterima Allah SWT. Kita akan berjumpa pulak dua minggu lagi. semoga kita semua terus berada dalam keredhaanNya. amin ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images