Thursday 2 January 2014

Its Workout day!

 Assalamualaikum, memandangkan hari ni cuaca sangat baik dan tenang. aku rancang nak pergi GYM. Pada mulanya aku sorang je nak pergi. seems kawan aku nak pergi jugak, aku ajak dia sekali. best tau kalau pergi GYM petang petang camni. haha
 Actually dekat je GYM tu dengan rumah aku, 2KM rasanya. tak jauh sangat kan. jalan kaki pon sampai. inikan pula naik motor. By the way, ada certain orang cakap "Buat apa pergi GYM, nanti badan jadi hodoh" Aku bet orang camni memang kolot la. siapa cakap jadi hodoh? maybe itu pendapat masing masing la. Tapi, korang tak sedar, dah berjuta manusia atas dunia ni pergi GYM untuk buang lemak degil kat perut atau Belly Fat.
 Tak semestinya pergi GYM tu untuk besarkan otot. Its depends on you! *marah ni* haha. Lain la kalau korang ni bercita-cita besar nak jadi bodybuilder berjaya macam Sazali Samad. Kebanyakan orang pergi GYM nak badan yang fit dan kurus. Tapi transformasi tak menjadi dalam satu hari. korang kena kuat azam dan semangat. yang penting sekali jaga makan, kalau tak sia sia la korang pergi GYM. hoho
 Haa. cuba korang tengok gambar kat atas ni. aku sertakan sekali kata-kata motivasi untuk korang yang malas exercise tapi nak kurus! Hope korang luangkan masa at least 60 minit untuk exercise. Cardio worked out lagi bagus sebenarnya. Haha. harap korang tak terasa dengan kata-kata aku. See you later! bye :D

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images