Monday 30 December 2013

Tahun Baru.

 Assalamualaikum semua, fuh fuh. dah berhabuk blog ni. dah lama kot tak update entri baru. bukan sebab malas, tapi masa tak mengizinkan dan takde masa lapang. ngeh ngeh.
 Nampaknya lagi beberapa hari akan tibanya tahun baru iaitu 2014. wow! aku dah makin tua nampaknya. hehe. takpe, jiwa masih muda kott. well, yang penting aku dah tak payah fikir pasal sekolah lagi sebab aku dah habis sekolah. tak payah fikir pasal buku teks, tak payah fikir pasal rambut panjang. heaven!
 Dua tiga hari ni kelihatan budak budak sekolah di semua pasaraya dan kedai kasut. maklumla, tahun baru mestilah kasut baru, baju baru, beg baru. takpe adik adik, yang penting balas jasa ibubapa anda, bagi mereka kegembiraan. belajar rajin rajin tau. *sedap betul ceramah kat orang*
 Tahun 2014 jugak la, buah hati aku menghadapi SPM. aku harap dia dapat buat yang terbaik. goodluck sayang. love you. Sweet tak aku? ngeh ngeh. Aku harap tahun baru ni. aku berubah ke arah yang lebih baik. lebih hensem dan kacak *over pulak mamat ni* hehe. Yang penting aku tak sabar nak masuk Universiti. InsyaAllah kalau ada rezeki aku akan sambung belajar ke peringkat yang lebih tinggi. 
 Well, cuti pun satu hal. lama gilaaaa kot. dekat 6 bulan aku akan terperap kat rumah. nasib baik pergi GYM every weekend. takde la menternak sangat lemak dalam badan ni. nak maintain body kan. kata nak jadi macam Aaron Aziz. kena la worked out. jangan malas malas. hehe.
 Okay la, aku nak cakap pasal tu je sebenarnya. haha. mesti korang tengah syok layan entri aku kan. thanks ea. catch you all later! bye.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images